Yes, I know I'm here now.

Nu sitter jag i mitt fina lilla rum på skolan som ligger en bit utanför Karlstad. Jag är trött och osocial och vill mest av allt bara gå och lägga mig. Men tror ni att man får kompisar så? Icke! Så nu har jag och Led Zeppelin kurat ihop oss i mörkret lite för länge. Nu är det dags att vara trevlig igen.

Och dom har inte trådlöst nätverk här, så jag har fått låna grannens nätkabel. Detta innebär att jag måste åka in och köpa en imorgon.

Och jag har verkligen insett att det är socialt att röka. Och kom nu inte och säg att man kan vara social ändå, för visst kan jag det. Men det blir mycket enklare såhär!

Uppdatering och bilder från avskedsfesten kommer så fort jag har fått igång mitt internet på riktigt.
Men kul var det!



-To friends and lovers: don't forget.

Kommentarer
Postat av: Christopher

Hej gumman!
Hoppas nu du får massa söta kompisar (flickor alltså) så du kan presentera mig. ;) Spontanbesök att vänta!
Ha det nu riktigt kul däruppe.

2007-08-19 @ 21:37:51
Postat av: pg

aah men shit vad trevligt hörrö. Kan tänka mej att det e ganska mysigt att bo så, socialt som du skriver :) Karlstad ligger ju lite längre ifrån än halmstad ju, men det e inte längre än att du kan åka hem :) hur har första skoldagen varit då? har ni haft nollning? kraaam!

Postat av: Fish Games

Very interesting site, beautiful design, thank.

2010-01-11 @ 12:01:56
URL: http://fish-games.tk01.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback