Wrong, Do it again!

Idag:
* Fick jag tillbaka min blånbok som hade hittats i en toalett.
* Har jag försökt fixa en film som jag har gjort till mami så hon kan se den på dvdn. Misslyckat! Hjälp!
* Har jag köpt en massa cd-r & dvd skivor som jag ska vara olaglig med.
* Har jag laddat ner en film som inte fungerade.
* Fick jag en adressbok av vår granne, som ville önska mig lycka till.
* Kom jag på att Facebook verkligen är astråkigt.
* Har jag lyssnat på Pink Floyd hela dagen.
* Gömde jag mamis glasögon.
* Fick jag reda på att mitt "strippnamn" är Fantasia Slipthong. Underbart.
* Har varit en ganska seg dag.

Nu:
* Ska snart Anton ringa.
* Ska jag titta på "Linas kvällsbok" (eller vad det heter) och se om den är något att ha.
* Ska jag äta gurk-& morotsstavar med dipp.

Sen:
* Ska jag sova så jag orkar upp imorgon när saker ska inhandlas inför flytten.




-"If you don't eat your meat, you can't have any pudding. How can you
have any pudding if you don't eat yer meat?"


Kommentarer
Postat av: Louislilly

I really enjoyed it. You have done a great job.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback