Så vad det dags för mig med.

Nu har jag hunnit bli utmanad av både Sanna och Emma på samma utmaning!! Förlåt att jag är så extremt seg på sånthär! Men nu så. Nu är det dags.


REGLER: Berätta 5 egendomliga saker om dig själv och utmana 3 andra personer!


Jag har alldeles för många saker jag vill vara bäst på.
Okej. Alla vet att jag vill jobba med musik, och visst försöker jag bli bättre på det hela tiden. Men sedan kommer alla andra grejer som jag tycker är kul typ filmer, foto och dans och mycket mer. Visst kan man ha det som en hobby vid sidan av men jag kan inte riktigt tänka så. Jag snöar in mig helt på ett ämne och försöker bli bäst på det och sedan slutar det med att jag lägger ner alltihop - jag lider av något som kallas dåligt tålamod - och låter det gå några månader tills jag försöker igen, för att uppnå precis samma resultat.

Jag spräcker alltid min budget.
Jajjemen! Utan undantag. Vid slutet av varje månad gör jag alltid upp en budget på hur mycket som får spenderas på vad. Tyvärr har jag ingen självdiciplin och är nu skyldig mig själv 25000 som jag nästan bara har handlat klänningar och skor för de senaste tre månaderna.

Jag har en fobi för att stava fel.
Fråga mig inte vad den kommer ifrån, men det spelar ingen roll om jag skriver här eller på msn. Är jag inte helt säker på hur ordet i fråga stavas går jag in på word och kollar i ordlistan. Och vet ni vad? Det är sjukt jobbigt!!

Jag har grym fantasi.
Både när det kommer till att sitta och dagdrömma och att komma på nya sommarkul (barnteatergrejerna jag håller på med på somrarna) så är jag helt enkelt bäst! I mitt huvud är allt möjligt och ingenting är konstigt eller fel. Det bästa sommarkulet för detta året får bli tian som ville bli en älva. (Ja det är rättstavat!) Käre värld vad roligt det var! Hoho!

Jag tänker alltid fel.
Om det kommer upp en fråga i exempelvis skolan, så sitter jag och funderar på den ett tag och tycker att jag kommer fram till världens bästa svar. När jag är beredd på att svara hinner alltid någon annan före mig och svarar då något helt annat. Jag tänker att det är fel, men läraren tycker alltid att det är ett perfekt svar! Och det är inte så att det händer någon gång ibland, utan det händer jämt! Förstår jag inte frågorna eller är jag bara konstig?



Så nu var det klart och det är dags för mig att skicka utmaningen vidare. De lyckliga blir:
www.timeforheroes.webblogg.se
www.ivory.blogg.se
www.helly.blogg.se






-When I give you all my love,
Please, please be true.

Kommentarer
Postat av: Anton

Halsbloss eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback