Nu börjar det igen.

Dags för jobb och ingen kan vara mer opeppad än jag. Hostan sitter fortfarande i, jag är trött och till råga på allt har mitt öga svullnat upp så för tillfället ser jag ut som ett utav Kings monster. Damn. Vad gör man åt det här?
Det enda som kan ses som possitivt är att jag bara ska jobba en och en halv dag och så regnar det. Det finns liksom inget bättre att göra. Eller jo. Jag hade inte tackat nej till en dag framför Donnie Darko. Mmm.

Jag har köpt en av världens bästa skivor. Led Zeppelin I. Babe I'm gonna leave you åker lätt in på top 5- listan och you shook me är underbar! Det var längesedan jag hittade en låt som verkligen talar till mig. Babe I'm gonna leave you ger mig känslan av att allt kommer gå åt helvete men ändå fixa sig på något sätt. Den ger ett rus som är obeskrivligt! And me like!




-
Really got to ramble.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback