Let's dance in style.

Nu är jag hemma igen. Hemma i gula huset. Hemma i Anderstorp. Hemma i tystnaden. Hemma bland nära och kära. Hemma där allt mitt är mitt. Hemma där allt ditt är ditt. Hemma. På både gott och ont.

För visst har det varit fyra fantastiska veckor på Öland med världens bästa människor - även att man har varit så less på det ibland att man har ringt Anton runt 23 och bett om skjuts hem. Det är intensivt, men ändå väldigt roligt, lärorikt och..ja det närmsta ordet jag kan hitta blir nog kärleksfullt.
Jag ska lägga upp bilder på bilddagboken så snart som möjligt. Jag måste bara hinna andas först.

Igår hade jag och mami en heldag på stranden och vattnet var underbart! Det kändes fint att bara få ligga och slappa. Fast jag somnade i solen och brände mina ben. Pain!
När vi var hemma igen blev det fest med Selma, och käre värld vad jag har saknat henne! Det blev en runda till Sigges där vi träffade både kul och konstigt folk. Tyvärr förstördes slutet av kvällen av någon fattig dryg människa som stal min plånbok. Men hey! Grattis till dig! Du är nu 50 pix och ett spärrat visakort rikare! Det enda som grämer mig är att garantin på datorn är i plånboken. Och mitt stämpelkort från Gina Tricot. Bajs.

Idag har Syster, Johan och Walter varit här. Det var första gången jag träffade honom. Pinsamt men sant. Men ack vad söt han var!! Vi åt god mat och ännu godare efterrätt, pratade om allt mellan himmel och jord (men visst blev det mycket skvaller!! Hoho!) och besökte papis grav som blommar fint.

image168
kärlek




Nu ska jag försöka mig på ett samtal till Selma och sedan ska jag kolla på några avsnitt av one tree hill (jag beställde boxen på Öland!).
Imorgon finns massa saker att fixa och planera. Så tack och lov att jag inte börjar jobba förrän på onsdag.



-Let us die young or let us live forever.

Kommentarer
Postat av: lina

men hey, jag gillar mest hur bra vi har varit på att höra av varandra. sjukt. men vi kan väl ses lite fort någon dag? ska på kortsemester med mami på onsdag. innan?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback