I'm gonna make a change.

För en gångs skull kom jag upp någorlunda i tid idag och det var såå skönt! Jag förstår inte varför jag alltid ska envisas med att sova länge på mornarna när det är så härligt att komma upp i tid och hinna med allt som erbjuds! Det här ska det bli ändring på.
Runt ett åkte jag till Gislaved för att äta lunch med Veronica på Edwins, vilket var mycket trevligt. Jag älskar verkligen att spendera tid med denna brud!
Jag passade även på att gå in på skocompaniet och köpa ett par heta skor på rean som jag ar kollat på länge och Verbs fick med sig ett par likadana fast blåa hem. Så imorgon kommer vi lätt vara coolast i gula huset! Hoho!

image173


Det var egentligen tänkt att jag skulle packa ner alla mina saker och städa mitt rum idag. Men har jag kommit så långt? Nix. Därför ska jag börja packa nu och lämna resten till imorgon (då jag redan har alldeles för mycket att hinna med!).


image174




-It's gonna feel real good!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag trivs väl helt okej men hade hellre bott i Göteborg..
Han får gärna sitta och karva i min arm i 15 timmar;)Men du satte ju i alla fall tatueringen på ett ställe som inte är exponerat för andra så ofta var väl tur det om du känner att du ångrar dig lite!
Så utbildningen är bara ett år?Då ska du väl kunna stå ut med att bo på internat, kommer gå fort. Jag börjar på onsdag, du då?

Postat av: pg

johanna! hur är allt med dej? var inte igår. Hur går allt med flytten och liknande? lägenhet? när flyttar du? tusen frågor. haha! hoppas allt e bra /pj.

2007-08-17 @ 00:02:33
URL: http://pege.blogg.se
Postat av: Anonym

ooooooaaaa... när är det du flyttar? det måste vara nu i dagarna? vad härligt!
utbildningen är 180 poäng, dvs 3 år... så vi får se om man står ut! :) klassen är jättemysig!
nervös nu? :) pussokram

2007-08-17 @ 08:11:08
URL: http://saannas.blogg.se
Postat av: Alexandra

Jo det känns skönt att haft möjligheten att bo själv också. Man kan läsa det fristående i Göteborg men inte som program därför det blev JKPG. Jag läser medie- och kommunikationsvetenskapliga programmet och nu börjar jag inriktningen organisationskommunikation hehe..långa ord
Då har du och göra med andra ord haha..vad var det för musikutbildning du skulle läsa? någon speciell inriktning?Kram!

2007-08-17 @ 15:28:39
URL: http://alexandrabengtsson.blogg.se
Postat av: Anonym

nej jag vet inte vad folk klagar på? det ju faktiskt bara kul! men nollningarna på högskolorna brukar vara bra mycket mildare än på gymnasiet... de pågår ju trots allt i 2 veckor... har du någon nollning?
just nu sitter jag på stationen i jkpg o väntar på min buss till norrköping.. var hemma en sväng igår till idag, men nu bär det uppåt igen! puss

2007-08-17 @ 15:55:07
URL: http://saannas.blogg.se
Postat av: emma

hejsan! det var pa tiden att hora fran dig igen :) hur ar det med dig nu da? sjalv ar allt bara bra, befinner mig for tillfallet i london, eller strax utanfor, hos mickis och aker vidare till mallis pa mandag - SKONT! :D
ja, jag trodde att det hette overkasserat, men efter att ida rattade mig sa fick jag val ga med pa det da :P
hoppas allt ar bra med dig och att du haft en toppensommar (bortsett fran vadret) :)
pusspuss

2007-08-18 @ 23:46:41
URL: http://emkas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback