If love is Aces, give me the Jack.

Dagens upptåg: Fixat med adressändring och typ..suttit här. Kul kul.
Dagens klädsel: Lila klänning, svarta tights.
Dagens ytterkläder: Har inte varit ute än.
Dagens smycken: Halsband med 3 svarta kulor. Typ.
Dagens frisyr: Lockigt med uppsatt lugg.
Dagens teve: Ingen teve idag. Har inte kollat på tv sen innan sommaren.
Dagens mat: Än så länge, en fralla med skinka och gurka.
Dagens roligaste: Med risk för att låta tråkig; det har inte hänt så mycket kul idag alltså.
Dagens tråkigaste: Fast det har inte hänt något direkt tråkigt heller.
Dagens låt: "If love is a red dress (hang me in rags)" med Maria McKee.
Dagens bok: Ingen. Funderar dock på att börja med en nu när vädret suger. Jag har några som ligger och väntar så fint i bokhyllan.
Dagens telefonsamtal: Selma!
Dagens sms: Anders.
Dagens köp: Jag har beställt (och betalat) framkallning på massa kort!
Dagens humör: Seg, seg och seg.
Morgondagens planer: Träffa Verbs för en lunch!




-I'm gonna walk in the rain.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Har du fått någon lght eller hur ska du bo? Jag har två år kvar i JKPG sen blir det flytt till Götet.
Jo, armen kommer nog bli riktigt jäkla snygg. Killen som ska göra den är en väldigt bra tatuerare(+ögongodis)så kommer inte kunna bli missnöjd:))Synd att jag får vänta så länge bara. Har du gjort någon mer än fladdermusen i svanken? Kram!

Postat av: Anonym

Jag tror jag har mens.

2007-08-15 @ 23:14:58
URL: http://timeforheroes.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback