Don't worry..

Jag har inte varit så bra på att uppdatera på grund av två orsaker:

1. Jag har varit upptagen med att försöka lära känna nya människor. Och so far so good måste jag säga. De flesta som kommer hit känner ju inte någon så alla befinner sig i samma situation.
Än så länge har vi inte haft några vanliga lektioner utan mer föreläsningar om tinnitus och sånt kul..not. Imorgon har vi föreläsning mellan klockan 9 och 4 i musikteori. Jag hatar musikteori.
Igår var det fest! Massor av folk överallt som var jätteglada! Hoho! Det var riktigt nice! Dock blev det lite väl sent för att vara skoldag så idag har det varit en riktigt lång dag och jag har nog aldrig varit så trött!

2. Jag har inte haft så mycket kul att skriva alltså. Eller ingen inspiration kanske?
Sist skrev jag att jag skulle göra en uppdatering angående avskedsfesten. Jag orkar inte skriva en hel berättelse så jag låter det räcka med att säga att det var en toppenkväll (trots att jag var lite seg) med skönt folk (såklart!).
Tack vänner!


image176

image177image178image179
image180


-..be happy!



Kommentarer
Postat av: Y

ibland kan man liksom blogga ut sig själv tror jag.. så det bara blir blaj. ack ack. men men.. en dag kommer man på nått gött igen :D lycka till!

Postat av: Hugoaida

Enjoy your website very much. Good job!

2009-07-22 @ 08:19:58
URL: http://hugoaida.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback