den tjugofemte =

LÖNING!!! Hoho! Tur för mig att jag är ledig idag! Jag har nämligen precis kommit hem från Karlstad där jag har brännt sommarlönen. Jag tänkte att jag bara skulle in och kolla vilka shoppingmöjligheter som fanns, men herregud. Det var lite för bra! Här ska jag bosätta mig för alltid.
Med mig hem kom tre klänningar, ett par skor, leggings, en hatt, ett par örhängen och lite annat smått och gott. Det är shoppinglycka det!

Idag kom mina efterlängtade kort från sommaren med posten. Me like! Dom är såå fina och jag vill tapetsera om mitt lilla rum!

Nu sitter jag och lyssnar igenom veckans låtar och snart ska jag gå och öva in dom. Jag ska bli bäst detta året! Hoho!




-people get ready.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback