Dagens.

Dagens upptåg: Vaknade riktigt sent, började tvätta, lagade mat med Joel och nu har jag hamnat här.
Dagens klädsel: Vit tunika och svarta tajts.
Dagens ytterkläder: Svarta ballerinas.
Dagens smycken: Blå/svart/guldigt tyghalsband med kulor.
Dagens frisyr: Ingen. Det fick bli svart hatt idag.
Dagens teve: Tittar inte på tv längre.
Dagens mat: Snabbmakaroner med ketchup, champinjoner och knäckebröd. Japp jag är student nu.
Dagens roligaste: Tvättmaskinen är så lätt att den blir svår. Man behöver bara trycka på start! Haha.
Dagens tråkigaste: Många många funderingar.
Dagens låt: "acoustic #3" med Goo goo dolls.
Dagens bok: Harry Potter och halvblodsprinsen. Sträckläste den förra året så nu vill jag läsa igenom den ordentligt innan jag börjar på nästa.
Dagens telefonsamtal: Anton.
Dagens sms: Linnéa.
Dagens köp: Inget. Det finns liksom inte ens en kiosk här omkring.
Dagens humör: Funderar-söndag är alltid funderar-söndag.
Morgondagens planer: Skolan börjar äntligen på riktigt!



-everything you are.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback