sladdar.

Jag har kommit på en sak. Det är helt sjukt hur många lösa sladdar man samlar på sig! Det är laddaren till telefonen + sladden som man har mellan mobilen och datorn. Det är kamerasladden, mp3 sladden och datorkontakten. Det finns säkert många fler, men bara de här tycker jag är alldeles för många. Det är så otroligt FULT att se sladdar som ligger lite varstans. Oj, nu lät jag ganskamycket som min kära moder!
Kan man inte få tag på en multisladd (ej att förväxla med den kära multikabeln som är så stor att jag knappt orkar lyfta den) som funkar till alla eldrivna små under?
Men det kanske får räcka med att önska sig en dator som kan sköta sitt genom att man pratar med den så länge.

Jag hade tänkt mig att jag skulle komma i säng tidigt idag så att jag inte behöver sova bort morgondagen. Men nu är klockan efter 3, så så blev det med det. Jag får ställa klockan så att jag i alla fall kommer upp vid 11 imorgon. Jag tror nämligen att det är lovat solsken! Hoho!


I lördags pratade jag med min baby in crime som befinner sig i Kina. Den 4 juni kommer hon hem till mig igen. Way too long time! Nu har jag gått och saknat henne sen september utan framgång.

20193-143





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback