puh!

Nu är alla ansökningar ifyllda, betyg kopierade och demo-skivor fixade. Nu fattas bara personbeviset, och sen åker alltihop på gula lådan!

Just nu sitter jag och kollar efter lägenheter och det verkar faktiskt inte vara lika hopplöst som jag först hade trott. Men det kommer kännas hemskt att lägga 3-4000 kr / månad på hyra istället för sånt som är kul. Men det är väl en del av vuxenlivet antar jag. Tur att det bara gäller ett år. Sen kan jag återgå till mitt normala jag och bara flumma runt igen!

Imorgon är det hög tid att ringa Sara och lägga sommarens scheman. Jag räknar med minst ett samtal från chef-Berne denna veckan. Det börjar bli bråttom, bråttom!




-i'm heading for the big town.

Kommentarer
Postat av: emmis

Ja, vi har haft det underbart! Hawaii med solnedgangar, vita strander, grona hav, LA med Hollywood och stjarnor, San Francisco och allt smatt och gott som finns att gora! Fick ju en extra vecka ihop eftersom Jorge missade sitt flyg =P Haha! Fast just nuu borjar jag faktiskt langta hem och onskar att tiden kunde ga lite fortare sa jag kan fa aka hem snart! Fast sen kommer man ju pa att man bor i Gislaved, som jag for ovrigt flyttat till under min vistelse har, och upptacker att det finns inte sa mycket att hamta dar i jamforelse med har.. Skulle ju egentligen aka hem om en manad, men det kan nog bli sa att det blir forlangt. Fast langre an juli-augisti vet jag inte om jag orkar. Borjar sakna for mycket nu.. Har dock inte sa stor lust att aka hem och jobba pa fabrik over sommaren da som sagt..

Skola? Ja, det ar detsamma for mig. Ar fortfarande intresserad av Marknadsforingsprogrammet i Vaxjo som jag kom in pa forra aret men just nu lockar inte sjalva stan - det maste ju alltid va nat fel! Suck.. Hade hellre flyttat till nan storstad nu nar jag vant mig vid det men sa ska man ju hitta en utbildning som passar och ett hyfsat billigt hem att bo i. Har ju iaf en vecka kvar innan jag maste bestamma mig.
Sa, vad ar det du ar intresserad av nu till hosten da? Musik forstar jag mycket val, men vart kan du tankas hamna da?

Ha det bast och take care!
Puss

Postat av: brämhultsjuicen

Woaaaw Johanna! Tack för lite uppdatering iallafall! =)

2007-04-10 @ 07:18:50
Postat av: Tobiasmary

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2010-04-20 @ 15:38:50
URL: http://tobiasmary.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback