oh, du lååånga fredag.

Jag förstår verkligen varför den här dagen kallas för långfredagen. Finns det någon annan dag som är så otroligt lång och seg? Jag vet ju självklart att även det här dygnet innehåller 24 timmar, men saken är att det inte finns någonting att göra! Inte en affär öppen, inte ett cafè att mysa på och allt som heter nöje ligger på is just idag.

Min dag har endast bestått av att ligga i solen och slumra, varierat med att ligga i solen och läsa. Nu är jag såå rastlös.

Men å andra sidan kanske det är bra. Då får min sablans brutna ryggkota en chans att läka. Men gode Gud, låt det gå fort!


 

Helgen ska spenderas med mami, film och god mat, och på söndag får jag reda på om jag får en bil eller inte. Yes! Det skulle inte sitta helt fel nu till sommaren.

Annars blir det till att sitta på mitt lilla kontor (läs. vardagsrummet) och försöka få ihop allt inför sommaren. Det finns scheman att lägga och anställda att ringa. Och även om varken jag eller någon annan någonsin skulle kunna tro det, som gillar jag det skarpt!


 




-oh it's healing, bang, bang, bang.


Kommentarer
Postat av: hedda

hej! kanner att jag garna hade spenderat en dag med dig nu. :) sitter i sydney och pratar med nagra svenskar som jag sprungit pa pa hostelet. kommer snart hem till sverige, konstigt.. da blir det uppmot och kalasande! kram

2007-04-09 @ 02:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback