Dagens.

Dagens upptåg: Irrat runt i Värnamo efter en ny dator och träffat Anton.
Dagens klädsel: Laxrosa klänning med mörkgröna prickar.
Dagens ytterkläder: Bara vita 50-tals klackar. Det är sommar!
Dagens smycken: Massor av guldarmband.
Dagens frisyr: Borstade lockar med stor uppsatt lugg.
Dagens teve: None.
Dagens mat: Mjölkade makaroner och falukorv.
Dagens roligaste: Första dagen utan värktabletter och det har fungerat helt okey! Och att jag tillslut fick mig en dator.
Dagens tråkigaste: Att den inte gör som jag säger.
Dagens låt: "I walk the line" med J. Cash.
Dagens bok: None.
Dagens telefonsamtal: Inget vidare roligt. Jag råkade väcka Selma igen.
Dagens sms: Inget vidare kul där heller.
Dagens köp: Datorn och en tändare.
Dagens humör: Nu är jag allt lite trött.
Morgondagens planer: Om det blir fint väder; sola! Och hoppas på att Anton kan komma hit och hjälpa mig med lite inställningar.



Ojdå! Nu börjar visst MacGyver. Hoho! Han är en man! Tänk att kunna göra en bomb av en apelsin och lite piprensare...typ.

 


Kommentarer
Postat av: emma

Ah, mjukglass!! Fy, faaan vad gott! En san kan vi ta och sla oss ihop med ;) Eller sa later det dar med dansgolvet som en riktigt bra ide, kanns som evigheter sedan jag tog mig en svangom! ;P
Jag haller faktiskt med dig, hur lange har vi kant varandra liksom? 14 ar assa! Scheisse! Ja, det maste vi ta och gora nanting at nu. Det ar iaf tur man forandrats, tank om man alltid skulle vara som man alltid varit? Da skulle jag aldrig sta ut med mig sjalv! Haha! :P

Ha det bast sa ses vi! :)
KRAM

2007-04-26 @ 06:02:35
Postat av: Alexandra

Hej Johanna! Hur är allt med dig?

Postat av: Steffenastrid

Very informative...God Bless

2009-03-05 @ 08:45:08
URL: http://steffenastrid.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback