surt.

alltså nu har expert haft min kamera i 4 veckor.dom sa att det skulle ta max 2 veckor att laga den.och inte nog med det.när jag ringer och frågar om den så vet tjejen på andra sidan inte ens var den befinner sig.
jag skulle vilja kunna fota igen, tack!


annars rullar det på som vanligt.jobbar 8 timmar om dagen på bästa fabriken.eller alltså missförstå inte nu.jag gillar verkligen inte att jobba såhär,men när det gäller fabriker tror jag inte att jag kunde ha fått en bättre.dom som jobbar där är verkligen helmysiga.särskillt en finsk äldre man som älskar att prata.idag erbjöd han mig sitt sittunderlag så att jag inte skulle bli blöt.(vi var alltså ute).sådana finns det inte många av minsann!


nu är det en vecka och 2 dagar kvar tills selma kommer tillbaka.tiden går långsamt när man har tråkigt.




-it's a big day coming.

Kommentarer
Postat av: Abdulsina

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback