i'm just scared too seattle down.


idag har jag märkt att allt inte alltid är som man tror, och jag blev verkligen förvånad.
vem kunde tro att dom som man inte har de starkaste banden med verkligen bryr sig
och förstår en, medan dom man har haft nära länge inte gör det.
efter skolan har jag bara blivit mer förvirrad.

idag är verkligen en sån dag då jag bara saknar.
allt funkar i teorin men inte i praktiken.


har även tagit upp gitarren igen och börjat skriva.känns som att det var evigheter sedan.
det var hur skönt som helst när jag väl kom igång och inspirationen var på topp.great.
andra mediterar,jag spelar.



-So we drink, 'til we forget ourselves.

Kommentarer
Postat av: Lukas Podolski

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback