energidag!


idag har jag gått upp tidigt och bakat scones till mami.det är typ det enda som jag är riktigt grym på att laga.sen kom hon hem och blev överraskad.det var kul!
pratade med selma (som äntligen befinner sig inom gångavstång igen) och bestämde mig för att fixa lite.
resulterade i en ny svart klänning.jag och symaskinen hade dock våra duster må jag säga.
efter det var jag glad och ringde till selma igen.hon satt och gjorde massa tråkiga grejer så vi satt tysta i luren i ca 10 minuter eller något.men det är något visst med det med.bara att veta att hon finns där på andra sidan telefonen gör att jag känner mig trygg!
nu har jag fått tillbaka min kamera oxå,så jag har lagt in massor av sommarens blider på datorn.


ikväll ska jag och mami ha mys framför idol och sen ska jag nog träffa den här bruden:

20193-108



allt har sin tid och nu är tiden inne för att släppa ut hunden och ringa selma.


btw.igår köpte jag 2 par läckra skor.ett par svarta och ett par röda.passar perfekt
till hösten som jag ska åka ifrån.




-together again my baby.

Kommentarer
Postat av: kina

Ciao Johanna! Jag är lite halvkörd, heltrött och lagom blind, men vad jag har förstått efter att ha ögnat igenom din blogg så ska du till USA snart? Where? When? Why? Hur är allt annars? Hoppas du mår kanon och att livet behandlar dig väl. kram!

2006-09-16 @ 18:46:13
Postat av: Ilyasbenedicte

Keep the good works comming.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback