en svår och jobbig grej.

ok,så här kul har jag haft idag:


9 saker du ser fram emot:
¤ träffa papi
¤ sova
¤ jobba klart
¤ återseenden
¤ träffa selma igen
¤ spendera pengar
¤ usa-flytten
¤ träffa nya människor
¤ musiken

8 saker du har på dig dagligen:
¤ trosor
¤ behå
¤ skor
¤ deodorant
¤ ansiktskräm
¤ tröja/linne
¤ byxa/kjol
¤ nagellack

7 saker som irriterar dig:
¤ när folk inte pratar så man förstår
¤ när folk inte förstår vad jag pratar om
¤ för lite att göra
¤ för mycket att göra
¤ när kontot är tomt
¤ när klockan ringer
¤ personer som inte ringer när dom ska

6 saker du rör varje dag:
¤ mitt hår
¤ min näsa
¤ tandborsten
¤ sängen
¤ nycklarna
¤ mobilen

3 personer du vill spendera tid med:
¤ selma
¤ cicci
¤ Mr.Depp

5 bästa sakerna som finns i ditt rum:

¤ sängen

¤ tv:n

¤ min solgalsögonsamling

¤ gitarrerna

¤ datorn

5 filmer du kan se om och om igen:
¤ dagboken – jag sökte dig och fann mitt hjärta
¤ kill bill
¤ mona lisas leende
¤ moulin rouge
¤ sagan om konungens återkomst


3 saker du gör varje dag:
¤ lyssnar på musik
¤ pratar med mami
¤ går på toaletten

2 band du har sett live:
¤ moneybrother
¤ TSOOL
+ ca 58 st till


1 person du kommer spendera resten av ditt liv med:
¤ den bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback