du hade tid.


dagen började med att jag för första gången på evigheter gick upp vid 10.det var rätt tufft.
jag vet att jag måste måste måste ändra mina sovtider snart.man blir helt förslappad och
missar allt som händer på dagen.
senare var det fika och gossip med selma.såg en hel del intressanta människor faktiskt.
anderstorp har verkligen sina original.tyvärr så varade inte detta mer en någon timma i och med
att selma är en ansvarstagande kvinna som gör vuxengrejer - dvs. jobbar.

då var det bara att gå hem och börja ta tag i mitt liv.ringde runt lite för att kolla om det finns något
trevligt jobb till mig i några veckor.utgången blev att jag ska  maila maila maila.har lite att göra ikväll.

har även hunnit se en av mina tre absoluta favoritsåpor - Laguna beach.love it!jag mår verkligen
bra av denna slapp-såpa.deras liv är precis som mitt är egentligen - (förutom att dom lever i lyx då)
så okomplicerat.tänk om saker som poolparty och att date:a var en förekommande aktivitet i vårt
kyliga land.skulle inte vara helt fel!

dags att maila!


-hur ska jag gå hem när allt är såhär?
 jag vet att du kommer att se på mig sådär.


Kommentarer
Postat av: Jeppetomine

Very interesting & professional site. You done great work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback