dreeeeeam,dream,dream,dream..


jag trodde inte att det gick drömma så mycket som jag gör.både i vaket
och sovande tillstånd.
sen visste jag inte heller att det gick drömma så knäppa saker som jag har gjort
de 2 senaste nätterna.
jag har bland annat fått reda på att Selma är en animigus och kan
förvandla sig till en spindel och att hennes bamsestora spindelchefer vill döda mig
så fort dom kommer tillbaka från NY.
Sen insåg jag även att jag tillhör Carries, Mirandas och Samanthas innersta krets
(Charlotte var inte med) och att jag självklart har första parkett på Mirandas bröllop.
Sen att en gammal flört har börjat att dansa i spexiga parader -utan att ha någon som
helst rytmkänsla- är ju bara en bonus!


på något sätt hänger ändå allt detta ihop.



-what do you do when all your dreams come true?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback