damn.

okej.detta funkar inte alls som jag vill.
får hålla ut tills hjälp skådas inom sikte.

Kommentarer
Postat av: miss zofie

hej johanna! Lite oväntat att höra från dig, fick du en bra sommar? JO tack, jag trivs väldigt bra även om det just nu är lite tröttsamt, de tsliter inte bara på kroppen att hålla igång varje dag, man blir lite knäpp i skallen också. Satt och snackade men några vänner idag om vår föreställning vi hade med Dansträningsgruppen nu i våras, vilka tider säger jag bara. Känns som igår, var så kul! Jag bor inneboende i en lägenhet kan man säga, men det är i ett vanligt bostadshus så över lägenheten bor det en familj. Jag bor med två som jag inte kände innan jag flyttade hit, rätt spännande faktiskt. Hur är det med dig? Vad gör du på dagarna? Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback