There's no darkness I can't overcome.


IDAG: lyssnar på beyoncé som får mig att tänka på dave-my-babe och vårt pepp i båsen i sommras.

Ska fira morfars 90-nde födelsedag och hälsa på papi. Måste även lämna in mina skor på omklackning.
IGÅR: sjukhuset hela dagen och senare ett great telefonsamtal med en bra grabb.
IMORGON: lite shopping och ringa ett samtal som förhoppningsvis besvaras.
DAGENS MUSIK: beyoncé varvat med interpol.
DAGENS KLÄDSEL: klänning, stickade strumpbyxor och sjal.
REKOMMENDERA EN LÅT: get in the ring med guns n roses. Funkar alltid.
EN FILM: dagboken – jag sökte dig och fann mitt hjärta (som vanligt!)
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL? Prata med selma och en eventuell uppmötning med malin som kommer hem idag!
VAD VILL DU GÖRA JUST NU? Spela i världens hetaste band.
VAD HAR DU ÄTIT IDAG? Fil&flingor och smörgås.
SENASTE LÅT DU HÖRDE? Gift from virgo.
SENASTE INKÖP? Ett par svarta höstskor.
DET SENASTE DU SLÄNGDE BORT? Urtvättade basplagg.
BRUKAR DU ÄTA FRUKOST? Yesbox. Eller frukost/lunch.
VAD GÖR DU OM HELGERNA? Hittar på konstiga saker med selma.
BRUKAR DU BÄDDA SÄNGEN? Ibland.
HAR DU MEST SKIVOR ELLER FILMER? Skivor.
FAVORITAFFÄR? d&d i borgholm. Massa massa skor och väskor från bla. Friis co.
FÖREDRAR DU ATT VARA SINGEL? Ibland, ibland inte.
ÄR DU NÖJD MED DIG SJÄLV? för det mesta,ja.
HUR MÅR DU JUST NU? Rätt bra men jag fryser.
SENASTE PROGRAM DU SÅG PÅ? Sex and the city igår.
VAD VAR DET SENASTE DU SA? Fuck!
HUR OFTA TVÄTTAR DU ANSIKTET? Everyday, twice a day.
HUR OFTA TVÄTTAR DU FÖTTERNA? Varje gång jag står i duschen.
VEM VET MEST OM DIG? Selma.
VAD BEHÖVER DU MEST JUST NU? Pengar och förståelse.



- Isee you in my dreams.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback