the world will always welcome lovers.


Idag har jag, mami och syster haft en trevlig dag i ullared. Det kändes skönt att komma bort från allt för ett tag. Skönt att se lite folk och tänka på något annat.
Så nu sitter jag här med onda fötter efter sju timmar i en av världens värsta affärer. Galna tanter överallt som krossar hälsenan på en med sina fördömda vagnar. Usch, jag hatar g-kås. Det finns så mycket men knappt något som man vill ha. Gick till några försäljare från telenor istället som stod utanför, och köpte en ny mobil. DET känns bra. Fast jag får den inte förrän om en vecka.
Sen hittade jag lite filmer och sånt som "är bra att ha". Typ inget värt att nämna. Eller jo! Värsta snygga väskan blev det ju också. Plus plus plus att jag träffade mysiga Maggan som jag inte har sett på ett bra tag. Det var trevligt!

Känner att jag har varit lite oinspirerad den senaste tiden, därav korta och innehållsfattiga blogginlägg.
men håll till godo.
Nu är jag trött. Ska bara ringa min Selma och kolla hur hon mår innan jag ska kolla på sex and the city och sova.

så, god natt.


-as time goes by.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback