inte en så jättebra dag.


Okej, idag är det jobbigt. Egentligen orkar jag inte skriva, men det känns som att jag måste göra något.
Allt är bara helt fel. Jag fick inte det jobbet som jag verkligen ville ha, och nu känns det inte som att jag har några planer alls för mitt liv.
Om ändå papi hade varit här. Han visste alltid vad han skulle säga och göra  när jag hade fötterna upp och huvudet ner.
Jag kom på en sak innan. Mitt liv kommer verkligen aldrig mer att kunna vara helt perfekt. Jag menar, många anser att livet är perfekt den dagen man förlovar sig, gifter sig, får barn, köper sitt drömhus och får just det jobbet som man alltid har strävat efter. Visst, dom dagarna kommer jag verkligen att skrika av glädje, men det kommer ändå inte att vara perfekt. Jag har en mindre att dela den dagen med. Jag har ingen som tittar på mig, skrattar lite och berättar hur stolt han är. Jag har ingen som kan lämna över mig när jag gifter mig. Ingen pappa i alla fall.
Och kom nu för guds skull inte med några fina ord och säg att han fortfarande finns där, för sån skit tror jag inte på längre. Det man inte kan se, det är borta. Det finns inte.

Nu ska jag sluta gnälla.





-the echos of a broken child screamign please no more.

Kommentarer
Postat av: h

livet är aldrig perfekt, det vet vi båda. men det kan duga ändå. säger för den delen inte att det inte är åt helvete ibland, men jag ser det som att man är nere för att känna när man är uppe eller så. har inga svar, vill inte ha dem, men är det nåt så kan du höra av dig. (helst dagtid ;))

2006-10-25 @ 22:25:14
Postat av: Anonym

Hehe nä, jag uppdaterar inte så ofta. Kalson går ju oxå hr nere i glimåkra, på gospel, de visst du kanske inte:P Nu har jag lov, o de e gött. åker på en turne till norge nu på onsdag till måndag med ett band, o lirar. de blir kul. Sen har jag skaffat flicvän, så allt e perfekt för mig nu. Jag kommer kanske till gvd senare i november, elelr december tillomed. Får se när jag har tid! Ja, lägenheten saknar man ibland, men de e gött på många sätt, att inte bo kvar i den, elelr så. Kramar

2006-10-29 @ 20:42:30
Postat av: pete doherty

Tja!
Skickar iväg ett sms till dej om typ 5 minuter. Bara så du vet håller jag på att förvandlas från pete, till tyler durden i fight club. min sömn är på samma nivå som jag är seriös ungefär.
skicka med en cool länk som är ganska trevlig och rolig!

http://www.oasisgeneration.com/forum/index.php?act=news&id=1818

2006-10-30 @ 08:06:42
Postat av: la kina

Det låter konstigt, men även fast det alltid kommer att finns ett hål i mitt hjärta (som känns större eller mindre beroende på omständigheter) så känns det numera som att det är en del av mig - och det där hålet har bidragit ofattbart mycket till att forma mig till den jag är idag. Jag kommer aldrig få tillbaka min pappa, och det kommer inte heller du. Men både du och jag har/kommer att ha en helt annan förståelse för vad som är viktigt här i livet och framförallt aldrig ta något eller någon för givet. Du kanske inte kommer känna den typen av lycka som du ser som lycka, men lycka finns i många former och jag tror att den lycka som jag känner på något sätt är mycket större än den hos många andra. Jag säger inte att du inte har en tuff tid framför dig (det ÄR ett helvete, jag vet vad jag pratar om) men på vägen kommer du upptäcka att det finns andra sätt att se på saker och ting. Beundrar dig för att du är så stark johanna, för det är du. Trust me.

2006-10-31 @ 09:17:19
Postat av: Pederlejla

The information found by me on this site appeared very useful! Thanks to the owner!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback