forever doesn't live here anymore


Idag saknar jag det som har varit så extremt mycket. Jag saknar Hedda och Veronika. Och oj vad jag saknar Lok. Och pappa. Och alla andra som jag tycker om så grymt mycket.
Jag saknar att gå på olika små spelningar och se snyggaste killen i stan stå och hänga vid en vägg.
Jag saknar alla konstiga upptåg. Jag saknar alla träffar med klassen antingen hos Hedda eller hemma hos Thomas. Jag saknar att hålla på med musik hela tiden. För precis som min vän i Kina har jag väldigt dålig självdiciplin. Men innan var vi ju i alla fall två!
Ursäkta att jag är gnällig, men vissa dagar orkar jag inte vara vuxen och possitiv. Eller nej, inte ursäkta.

20193-38

20193-49


I morgon ska jag och mami ut på roadtrip. Behöver fler klänningar och nya skor. Och lite kvalitetstid med mami.
Kvällen kommer förhoppningsvis spenderas i Gislaved. Eller någonstans. Bara jag får träffa Hedda (och kanske Verbs?) igen så kommer allt att kännas bra. Känns som att det var lite för längesen nu.
Förhoppningsvis blir det även reunion med Cat empire. Vilket påminner mig om att jag måste köpa vin!

Har för övrigt börjat läsa "jag minns alla mina älskare och hur de brukade ta på mig" av Kerstin Thorvall.
Om jag har varit med om hälften så många upplevelser som den kvinnan när jag är 50+ är jag nöjd.



-it will never be the same, no no no no.

Kommentarer
Postat av: La kina

Det gör du antagligen rätt i... Familjen är viktig, så är det bara. Och det där med pluggandet är du inte ensam om - jag är också sugen på lite intellektuell stimulans! (även om jag faktiskt går i skolan 2 dagar i veckan här, men det känns liksom inte på samma sätt). Jodå, trivseln har ökat och Sverige känns oändligt avlägset. Planerar inte att komma tillbaka dit permanent på en väldigt lång tid, som det känns nu. Stannar här tills mitten på juli tror jag - och OM jag nu vill och kommer in på universitetet i Paris så börjar jag där i september (OM vill säga). Så plugg blir det ju nästa år på ett eller annat sätt! Bor du i Anderstorp förresten? Se nu till att ta dig tid för nära och kära, hitta på roliga saker och sådant. You are brave. Kram

2006-10-21 @ 10:29:23
Postat av: hedcred

kram!

2006-10-21 @ 16:16:51
Postat av: Nicole Kidman

Very impressed!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback