Jag ska göra det på mitt sätt.


Idag fick jag tre teckningar av Alice. När jag frågade vad det föreställde sa hon att hon hade målat ett hus, en lina man hänger kläder på, en pulkabacke och ett staket så att inte katten smiter ut på den första. På den andra hade hon målat en spindel och när jag frågade vad det var på den tredje sa hon: "det är en karta över din kropp". Intressant.

Stina ville måla en teckning till mig i födelsedagspresent, men när jag sa att jag inte skulle vara kvar då sa hon: "men det är ju din födelsedag idag, ELLER HUR?!". Jag kan inte säga något annat än att jag älskar mitt jobb.


När jag kom hem hade jag fått ett överraskande meddelande på min telefon. It made my day! Det är som vi alltid har sagt. Vi blir ovänner och kan vara det i evigheter, men på något sätt hittar vi alltid tillbaka.


I morgon blir det förhoppningsvis pepp med Anton mfl. Om han bara kan ta sig i kragen och sluta vara så himla instängd. Lyssna! Värnamo står på listan och där blir det ett besök hos Maggan och sedan Harry’s. Räknar med en intressant (och nykter!) kväll.


Nu sitter jag och är lite självcentrerad och lyssnar på mina egna låtar. Haha. Det var så längesen jag hörde inspelningen, och jag måste ju se hur den funkar.

Fast jag har för mig att Erik var "snäll" och spelade den på någon fest för ett tag sedan. Eller då hade jag nog ingenting emot det i-och-försig. Allt kan hända med alkohol i kroppen.


Nu vill jag att min favorit-Selma ska komma hem så att jag kan prata med henne hela natten.

Selma+Johanna= nähä?! Haha.



-why can’t I see through the rainbow?



OCH. Anki, om du läser detta: du får gärna börja svara i telefonen nu! Du jobbar för mycket ju.

Kom hem så ska du få massa presenter av mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback