I have a homeless heart.


Nu är det verkligen evigheter sedan jag skrev. Eller det känns i alla fall så. Saken är att det har varit alldeles för mycket att göra. Tiden har inte räckt till.
I torsdags var Norge här på besök. Mycket trevligt att träffa dessa härliga människor igen. Hade dock varit trevligare under andra omständigheter.
I fredags hade vi begravningen. Den var vacker och värdig, men hade varit tusen gånger bättre om vi hade valt en annan begravningsbyrå. Så jag varnar er alla; gå aldrig till Kinds begravningsbyrå i Gislaved. Tanten är obotligt hopplös.

Helgen har spenderats med nära och kära och likadan blir helgen som följer. Det känns mycket bra. Utelivet häromkring har börjat dö ut totalt. Eller som Selma säger: "vadå börjat?!". Fast jag tycker iochförsig inte att Värnamo är så mycket bättre. 
Egentligen kanske inte det är så hemskt mycket fel på uteställena. Det är nog bara det att jag vill göra andra saker just nu.

Som jag har skrivit tidigare, så fick jag inte det jobbet som jag ville ha. Men det kanske var meningen.
Nu har jag nämligen fått ett jobb som jag gillar så himla mycket! Yesbox, Johanna är inte längre arbetslös.
Det kanske inte är så bra betalt och många av mina stora plans får vänta lite, men huvudsaken är att jag gillar det jag gör och att det får mig att bli glad - från insidan och ut.

Idag har hag gjort världens godaste soppa till min mami och börjat läsa "flickornas handbok i jakt och fiske". Senare ska jag träffa Christopher och få dom nya avsnitten av one tree hill. I love it! Det blir även en mindre tv-kväll med säsongspremiär av O.C (med Anton?) innan jag ska sova så jag orkar med dom små kidsen imorgon.




Selma
-if love can kill I'll die for you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback