I feel the same.

Idag är det måndag och jag är helt ledig! Det känns så himla bra! Skönt att få en dag extra att vila ut sig på.

Och vila har det blivit. Jag gick upp vid ett och hoppade inte ur pyjamasen förrän vid fem, då jag skulle lämna tillbaka en film som jag och mami slappade till igår. Ja, ni märker. Hela helgen har varit ganska slapp.


I fredags blev det som sagt Värnamo och Harry’s, vilket var trevligt till en början. Sen blev väldigt många väldigt fulla och betedde sig som as. Peppet försvann då ganska fort och suget efter sängen trängde sig på.

Vissa människor betedde sig väldigt respektlöst, vilket dom borde få reda på vid ett senare och framför allt nyktrare tillfälle.


Under lördagen fanns inte ett uns utgångspepp att frambringa så den slutade med en skräckis tillsammans med en gammal vän. Den nyinspelade Omen fick det bli. Den var inte alls så ryslig som jag hade hoppats på och slutet var verkligen dåligt.


Igår var jag ute – med mig själv som sällskap och smakråd – på en liten shoppingrunda. Hittade massor av fina saker som jag ska slita med hälsan. Det blev bland annat en röd, långarmad, superfin klänning, en vit basker, grå pumps - som jag har letat efter i evigheter - och två nya väskor. Hittade även ett par grymma pilotbrillor som jag ska gömma mig bakom under mina solskenspromenader.


 
20193-121      20193-122

20193-123   20193-124


Nu ska jag sätta mig och läsa en av mina två böcker jag köpte idag (det är verkligen såå trevligt med lön!) och sedan ska jag sova. Ledigheten varar inte för evigt.




-How I long for your

speaking voice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback