Hur kan det vara plusgrader när det nästan är December?!

Gode Gud vad trött jag är. Nu skriver jag bara ner något snabbt innan jag ska bänka mig framför tv:n för att titta på Ugly Betty och Grey’s anatomy (som är grymt spännande nu!)


Idag har jag jobbat som vanligt. Det blev en kort dag som kändes väldigt lång. Hur kommer det kännas när jag ska jobba långa pass resten av veckan?! Jag känner mig dock mycket stolt över den styrka jag frambringade när jag skulle byta blöjor idag. Två av tre gick galant. Den första stackarn fick gå med blöjan bak-och-fram halva dagen.

Jag måste säga att man blir förvånad när en fem år gammal grabb kommer och daskar till en på rumpan som morgonhälsning. Har han lärt sig det hemma tro?


Efter jobbet åkte jag och kollade in en ny-gammal second-hand affär. Personalen bestod av två sura tanter i koftor, och utbudet var inte jättestort. Jag hittade i alla fall ett par nästan nya, superheta pumps för 45 pix. I like!

Köpte även en film (Susan var är du?) med Madonna, som verkar piffig.


20193-125

Jag har försökt få tag på Selma hela dagen, utan framgång. Måste måste måste få reda på om det blev som det skulle!




 

-so damn ugly, so damn cute.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback