Hear My Train a Comin'.


Idag har jag äntligen kommit till skott. Nu sitter jag här och skriver igen.

Den senaste tiden har bjudit på så mycket annat, så jag har varken haft tid

eller ork att skriva.


Som ni redan vet så jobbar jag på för fullt. Igår hade jag både stängning och

öppning, vilket är sjukt jobbigt. Kvart i sju till kvart i fem med stökiga dvärgar.

Men ack så söta dom är!


I måndags var jag på jobb-intervju på plastunion. Jag tycker nog att det gick rätt bra.

Eller det var roligt att bara få prata på! Så nu hoppas jag på att allt fixar sig så

att jag kan börja där på måndag. Det känns kanske inte så kul att sitta på fabrik, men det

är money, money. På dagis får jag ut ca 10 000 mindre/ månad och det räcker inte

till allt jag vill göra/köpa framöver.


Har även fått samtal från två familjer i NY som vill att jag ska komma dit efter jul. En

av dom verkade hur bra som helst. Blev riktigt sugen igen.


Som sagt det är en hel del som händer just nu, och jag hoppas att jag ska hitta rätt i

djungeln. Jag får ta en genomkörare med migsjälv och försöka komma på vad det är
jag vill. Men borde det inte vara så, att om man bara följer magkänslan så blir det rätt? Om nu
bara magkänslan kunde bestämma sig någon gång.



-Take me away from this loansome town.



Btw. Jag drömde om denne vackre man inatt. Jag var på deras konsert och vi var visst
tillsammans. Slash var där, så det var den "riktiga" uppsättningen. Kan det bli bättre?

20193-120



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback