fire.


Efter min power-walk idag, satte jag igång med bak. Det kanske inte är
den bästa kombinationen med träning, men så himla mycket roligare!
 Jag har kommit på att bakning och matlagning är både roligt och kul
och nu kan jag liksom inte sluta. Frysen är överfull med frallor och bullar.

Idag stod kanelbullar på listan. Det är alltid bra att ha i frysen när man får
oväntat besök.Precis när dom kom ut ur ugnen fick jag besök av min
Selma som fick agera provsmakare.

Nu, efter ett x antal bullar, varm chokladmjölk och en massa skvaller, är
jag proppmätt och trött. Jag ska bara kolla in dagens inspelade O.C innan
jag kryper till kojs.

I morgon är det dags för ännu en dag på jobbet. Oh yeah! Jag slutar tidigt,
så jag ska passa på att ringa efter ett nytt arbete. Hoppas på fabrik med min
darling.

God natt.






-Oh, move over Rover,
 and let Jimi take over.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback