747

Efter en dag med "kom alla mina små kycklingar", "under hökens vingar", stafetter, pärlning med mera, är jag riktigt trött. Jag har världens näst bästa jobb! Tyvärr har jag bara sju dagar kvar. Det kommer kännas jättetrist att lämna alla små underverk!


Snart ska jag vila en stund innan jag ska tåga in i duschen. Sedan blir det Värnamo-häng med sköna folks. Det känns som en skön tillställning för denna kväll, och förväntningarna är inte jättehöga så det kan bara bli bättre!

Sen får jag ju äntligen se Selmis i action. Efterlängtat!


Nu ska jag kontakta Maggan för att kolla peppet inför kvällen och sen ska jag ringa min hårt arbetande vän.

Vi ses i vimmlet!



Btw. Idag är det nostalgi med kent. Vackert.


-Ni kan skratta om ni vill, håna oss,

vi rör oss ni står still.


Kommentarer
Postat av: emmis

Hejsan!

Ville bara saga att aka till USA for att komma pa fotter igen ar en riktigt bra ide. Visst man langtar. Man saknar. Men man uppskattar det som finns hemma mycket mer. Aven i lilla Anderstorp. Jag har varit har i en och en halv vecka nu. Det ar jobbigt ibland, riktigt kul ibland men javligt nyttigt for sjalen. Jag lovar!

Puss och kram
Emma

Postat av: emmis

Haha! Ja, visst ar det??

Yes, here I am.. Jag trivs men ett rad om du aker hit bara: Forsok fa tag pa en familj med lite aldre barn.. De ar mycket mer intresserade av att lara sig nya saker och ett nytt sprak, dessutom blir det inte sa mycket tarar nar mamma aker.. :)
Mina barn ar 2, 3 och 5.. Ganska trotsiga aldrar och det ar just i denna aldern da manniskor spelar stor roll i livet.. Jag menar ar barnen lite aldre, som 5-10 sa ar de lattare att tas med om man sager sa.. Men det forutsatter ju ocksa att de har fatt en bra uppfostran.. :)

Hoppas allt loser sig for dig!
Keep in touch! ;)

Kram

2006-11-26 @ 06:55:39
URL: http://emkas.blogg.se
Postat av: Tobiaslinda

Keep the good works comming.

2009-10-15 @ 08:15:41
URL: http://tobiaslinda.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback