-12,4



ANTINGEN ELLER:
Kallt eller varmt:
Kanonkallt ute & kalasvarmt inne.
Spets eller satin: Spets.
Svart eller rött: Svart när det gäller allt utom mitt rum.
Regn eller snö: jag vill ju hellre att det regnar än snöar på sommaren.
Rosor eller tusensköna: Rosor är fint, men tusenskönor är mer spontant vackert. Så tusenskönor.
Vår eller höst:
Vår!
Historia eller vetenskap: Historia.
Matte eller engelska: Engelska.
Har du haft ett seriöst samtal: Många.
Kramat någon: Absolut.
Bråkat med en kompis: Inte på riktigt.


SENASTE PERSON SOM:
Sov i min säng:
Jag.
Såg mig gråta: Jag gråter typ inte. Jag vet att det låter konstigt & tufft, men det händer inte alldeles för ofta. Men måste jag säga någon så blir det nog Selma.
Fick mig att gråta: Papi.
Fick mig att börja skratta: Mami.
Jag gick på bio med: Hela gänget från i sommras.
Jag gick på stan med: Mami.
Skickade ett sms till mig: Christopher.

HAR JAG NÅGONSIN:
Sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det:
Jag räknar inte någon tidigare relation som seriös.
Bråkat med ditt husdjur: Nope.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Tror inte det. Min knäppaste dröm delar jag med en annan brud, och för bådas del är det nog tur att det just bara var en dröm. (Sanna!)

EXTRA STUFF:
Vad jag är mest rädd för:
Att aldrig hitta rätt.
Vart vill jag gifta mig: Ute i det gröna.
Vem hatar jag verkligen: Jag har lärt mig att inte hata personer.
Varit kär: Oh yeah.
Kör jag bil: Bäst!
Har jag ett jobb: Ja! Det bästa av dom alla. Idag har jag torkat bajs för första gången!
Gillar jag att ha folk omkring mig: Nästan alltid.
Är jag ett hälsofreak: I teorin, men inte i praktiken.
Är jag ensam nu: Nix.
Låtar som fastnar i mitt huvud ofta: Julsånger.


FAVORIT:
Rum i huset:
Mitt rum.
Typ av musik: rock.
Parfym: Diesel – röd.
Månad: Juni. Lagom varmt och mycket känslor.
Mat: Potatis!
Dricka: Pepsi max.
Godis: Soda-pops.
Tidning: ELLE.
Film: Men ahh, Dagboken.
Djur: Hundar är pålitliga djur.

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR JAG:
Gråtit:
Nope.
Köpt någonting: Nope.
Varit sjuk: Nope.
Sjungit: Absolut. "Maten står på bordet, händerna i knät. Nu så säger ------ varsågod och ät!".

Och lite annat smått och gott.
Sagt "Jag Älskar Dig": Inte än.
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Inte direkt.
Träffat någon ny: Massor!
Saknat någon: Jaa.
Kramat någon: Haha, ja!
Ätit: Yesbox.





-stupid acting smart.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback