why do the lovers work so hard to stay alive?


Allt går som planerat men inget går som det ska.allt rullar på men jag tappar balansen hela tiden.alla vill så mycket hela tiden och for your record; jag har bara två armar.

En mycket kort sammanfattning av en väldigt lång dag.jag känner hur lite tid det är kvar att fixa allt inför studenten och balen och jag hatar att folk runt omkring mig inte tar något ansvar.

Som tur är finns det en person mitt i detta kaos som hjälper mig igenom allt.kära syster selma som jag inte skulle kunna ta ett fulländat andetag utan.thanks babe.


De två frågor som jag har fått mest på sistonde handlar antingen om studentfotograferingen eller om vad jag önskar mig i studentpresent.men vad ska man önska sig när man har allt?det enda jag alltid tycks ha för lite av är pengar och kläder och det kan man visst inte önska sig på studenten.det är konstigt det.för vem vill ha prydnadssaker och smycken lixom?det kommer ju bara att ligga och

skräpa och efter något år blir det slängt.det var dom minnessakerna det.

Imorgon bär det av till Louisiana och inköpslistan är stor och bra.ska bli ett sant nöje att få tillbringa dagen med folk som inte tjatar om onödiga saker hela tiden.


Hela nätterna lyssnar jag på cardigans – long gone before daylight.mycket bra skiva i dessa tider.

But i’m ok.

-jo.



"and I found a boy with

a heart on his chest."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback