slutspurt!


gaah,jag orkar verkligen inte plugga idag.och kul att den kommande veckan är såå packad med just det, slut-grejer!sånt som betygen hänger på.jag har verkligen ingen ork.nu vill jag åka iväg och bara slappa och skita i allt här hemma.men det borde väl inte vara så svårt egentligen att bara sätta sig ner och plugga i 3 dagar och sen veta att man inte behöver bry sig mer?!daah,jo!

i helgen har jag och mami yrt runt efter en studentklänning.hon hittar loads of them, (inte för att hon ska ha nån.hon letar till mig.) och jag gillar/hittar ingen.den måste ju vara perfekt.
då tycker mami att jag ska ha tvådelat,men fan,det är skitfult ju!det ska vara en helvit klänning och inget jävla annat.ska åka iväg och kolla näst-nästa vecka.bra att jag alltid är ute i god tid och så.


nu ska jag ta mitt förnuft till fånga och plugga till 19.05, då one tree hill börjar.i like!

Kommentarer
Postat av: Thorstella

Great site! Lots of useful information!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback