konstigt med kul.


ja,jag säger då det.folk här i trakten kan få för sig dom mest underliga sakerna.vem är viktor i hestra lixom?och sen när började jag gå under beteckningen "nickes brud"?!haha.kan inte annat än att skratta.

var hemma från skolan idag men glömde att sjukanmäla mig.illa illa.sen hade jag min slutgrej i engelska c i morse.shit.betygen ska ju sättas imon.hoppas på ett vg i alla fall.men jagfick lite bra grejs gjorda.har städat hela huset och bakat en paj till mami.allt till morsdags ära.(eftersom hon inte var hemma igår)

det verkar som att det blir ännu en ensam helg.kanske med jobb.gaah.det finns ingen kraft.men innan dess ska jag peppa gärnet!på onsdag blir det danmark med mina vackra esteter och på torsdag är det götet med alla studenter.i like!ska försöka hinna med alla affärer på två timmar och selma kommer bli galen.måste köpa snyggaste chloé-look-alike-skorna.love it!

chloé


och omg.dom här vill jag oxå ha!


20193-94



nu ska jag fixa det sista innan sömnen.

-jo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback