jag vill fixa alla i hela världen!


I alla fall när jag lyssnar på coldplay,vilket jag har gjort hela veckan.känns mycket bra.vill se dom live nu!

Annars flyter allt på bra tycker jag.solen skiner och det har vi firat med att vara ute typ hela dagen!ibland är min klass allt bra underbar.es-leken är den bästa, hela dagen, varje dag!fast frågorna börjar tryta nu.

Imorgon ska det bli utgång.första parken med uteservering.hoppas på mycket (och rätt!) folk och en jädrans massa pepp.bara inte sunblock eller vad dom heter, spelar allt för länge.orka lyssna på bikini-brudar som sjunger "baywatch’s" gamla dänga.vänta bara tills jag kommer upp på karaoke-scenen istället.då blir det festa utav det!haha.


Nu ska jag göra en kul sak;städa garderoben!det var längesen nu.kan inte vänta tills alla gamla vinterkläder är borta och vårkläderna ligger längst fram i garderoben!

Och lika kul blir det imorgon (dag).då ska jag sy en massa och tvätta husvagnen.upp på taket och skrubba, skrubba, skrubba!sånt känns kul.särskilt om solen lyser.då blir jag brun och fin på kuppen!det enda problemet är bara att jag är extremt höjdrädd!men det fixar sig nog.vill man så kan man som pappa brukar säga!


-jo.


 

"stay with me."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback