gisledagar.

Ännu en helg har gått och studenten närmar sig mer och mer.snart finns det inte en enda fast punkt kvar i mitt liv och jag tycker att det blir mer och mer skrämmande.gaah.vad händer nu lixom?

Ok.jag vet att jag ska jobba i sommar och jag vet att det blir usa till hösten.men efter?om det finns en plan för mig så vill jag väldigt gärna ha den i handen nu, tack!


Helgen har varit intressant.planerade saker blev gjorda men det var de oplanerade händelserna som gav mest.det brukar bli så.tror att det beror på att man inte har några förväntningar då.

I onsdags blev det ett besök på bruksvillan och uppmötning med trevligt folk.i torsdags en skön hemmakväll med min symaskin (en sommarklänning och ett festligt linne fixat) och i fredags shopping och oplanerad park med selma.kul kväll!

Igår var det spelning med qp och sedan park (igen) med efterfest.kul att träffa folket igen alltså.way to long time ago.

Så nu är det två vanliga skoldagar kvar.nice att åka till danmark på onsdag men inte så överdrivet peppad på liseberg.eller vad ska man göra hela kvällen när syster inte åker något?!


Känns inte som att det finns så mycket kul att skriva.trött som en gnu, men det kommer nog så småningom.nu ska jag vara sängliggande ett dygn.yeah!


20193-92

-jo.


Kommentarer
Postat av: Erlendiqra

Really interesting site, thank my friends, have advised.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback