torsdag.


mitt huvud är tungt som fan och den som
som säger att gårdagen inte var fest ljuger.
big time.
var dock en mycket konstig kväll.först var jag
trött som fan,sen aspeppad,sen ännu mer
pepp och efter det blev jag super-depp efter
ett telefonsamtal (och DET fattar jag inte).men
det varade typ en kvart sen var jag pepp och
dansade som en galen hela natten.eller tills
det tog slut i alla fall.då blev jag jätte-depp igen
och ringde en gång till.fattar nada.konstig kvinna.
men somnade gott gjorde jag i alla fall!

hemma från skolan idag.behövde verkligen sova
ut efter 2 kvällars/nätters borta/uteliv.mycket skönt.
får dock se om det blir skola imon.har prov och
redovisning och grejerna ligger lixom i skolan.
jobbigt.fast jag klarar nog inte vara själv med min
hjärna en dag till.vi kan trissa upp varandra och bli
helt knas.sen så vill jag ju se bästa bruden dansa
oxå!

sex and the city om en kvart.i like!

Kommentarer
Postat av: Sanna

har du liksom MISSAT att jag har blogg? tss.
du är helkalas johanna. och ikväll hälsar jag på din STAD! moahaha. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback