torsdag


trots ledigheten hinner jag inte med tillräckligt.
jag fattar inte grejen.
har bara hunnit med ett kort rep med verbs (som
gick mycket bra) och dansträning (hårt med kul).

men imorgon blir det nya tag.känns som det är
hur mycket som helst som ska vara klart de
kommande veckorna.ska bland annat göra ett
muntligt föredrag i svB NP om mode.intressant
men stort.jag hatar att korta ner saker.och så ska
man få in det under livsstil också.eller hälsa,men
det funkar nog inte.eller mode brukar inte vara
hälsosamt.

idag lyssnas det på Elin Sigvardsson hela dagen.
tjejen är en fena på att skriva texter.hoppas på ett
live-seende snart.

btw.jag har vunnit en biljett till idol-kvällen i parken
på lördag.haha.det var kul.

jag har hittat värsta snygga skorna på
ASOS.frågan
är om dom skickas till Sverige?hade varit perfekta
till sommarens festligheter.(om det nu blir någon
sommar)

skor

nu är det snart dags för ett besök i sex and the
citys underbara värld igen.får nog snart börja
kalla mig beroende.

på återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback