söndag.


ännu en dag med härligt vårväder.love it!
jag och mami gick värsta rundan idag.hur
skönt som helst.

igår var det dags för årets vårmässa.tycker
att arrangörerna hade gjort ett bra jobb.jag
och mami gick runt och tittade på folk och
var med i olika tävlingar.och sen fick jag en
gratis manikyr oxå!

20193-69

sen så var det då idol-parken.kom återigen på
varför jag inte klarar av idol.alltså det var mest
som en karaoke-tävling.jag tror att idolarna
endast står på scenen för att få lite stjärnglans
istället för att ge något till publiken med deras
musik.och btw.det är ju inte ens deras låtar!
dom tar ju bara några fåniga gamla bsb-hits!
helt sjuk.nää,nu är jag arg.

annars var det hur kul som helst igår.jag och
kåven peppade järnet hela kvällen,hela natten!

20193-70

btw.kolla in kåvens hår och mejk.mitt verk efter
2 öl och en cider!känns bra.



jag fattar verkligen inte hur svenska folket kan
rösta fram Carola som vinnare.DET är sjukare
än idol!jag klarar inte av henne.fast tomp är stolt
för att hon hade hans mammas flaggor på scenen.
haha.det var kul.
jag höll iaf troget på Björn Kjellman.jag älskar män
med käpp och plommonstropp!

nähä,joho,åter till pluggandet!

Kommentarer
Postat av: Amirnatalia

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback