Onsdag kväll, snart natt.


äntligen!ingen skola igen förrän på
måndag.känns mycket bra med kort
vecka.
ska försöka hinna med så mycket som
möjligt på dessa fyra dagar.bland annat:
*träna dans
*öva låtar till projektet med verbs
*städa mitt rum
*plugga
*vårmässa med mami
*trevligt häng på lördag
*även min väska behöver en storstädning

bag

det låter ju bra so far.

har börjat fundera på vad jag ska göra med mitt
hår.nu har jag gått med samma frisyr sen i
höstas och jag är riktigt lej på den.fast ändå
känns det bra.som jag.tryggt på något vis.
i alla fall.det jag vill göra vid ändring är
att färga håret mörkbrunt och klippa lugg.
eller?!åhh.beslutsångest.det dumma är att
om jag färgar håret mörkt kan jag inte göra
det ljusare på evigheter.jaja.nog pratat om
mitt hår.

såg någon sex and the city-avsnitten precis?!
inte illa pinkat av 3:an att visa två extra.
det som är konstigt med denna serie är att
jag kan se ett avsnitt hur många gånger som
helst utan att tröttna.jag menar, hur kan man
inte fascineras av Carries tuffa outfits och
söta skor, Samanthas självförtroende,
Mirandas försök att alltid dölja sina känslor
(trots att hon misslyckas lika hårt varje gång),
och slutligen, Charlottes tro på den sanna kärleken.
I like!

nu ska jag börja skriva ut massa låtar så verbs
kan få kopior i morgon.det kommer ju ta en
evighet att skriva ner tio låtar.jag vill sova snart
också.

På återseende.


Kommentarer
Postat av: Newsthings

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback