måndag.


idag har jag varit på lager.istället för
att gå på mossen med resten av klassen.
det var nice.fast lager blir bara sämre och
sämre.aja.köpte ett par jeans och tre
linnen i alla fall.det får duga.fast jag vill
ha ett par jeans till.ska nog beställa dom här
från
zoovillage:

denim circus


Denim Circus.billiga slit &släng jeans.
fast det känns lite skumt att beställa just
jeans på nätet.eller jag är lite kräsen på
sånt.

som sagt så sket jag i skogsvandringen
idag.tur det.nån som har sett vädret idag?!
tar hellre en extrauppgift.

på onsdag är det studentfest,så nu är
det hets.mycket som ska hinnas med.
nån som vill stå i garderoben?
gratis inträde!hahaha.
men bra kommer det bli!

helgen spenderades i alvesta.jag älskar
att tjäna pengar.yesbox.särskillt nu när
värgarderoben måste uppdateras.
och hårfärgen.röd,mörkbrun,blond eller
den jag har?några tips?inte en mix bara!

nu ska jag sluta sms:a och sy in mina n
nya jeans.hoppas det går bra.


höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback