måndag.

jag blir så trött på folk som väljer åsikt efter
vem dom pratar med.känner en hel del med
den specialiteten.lägg av lixom.

jag är trött som en gnu,men måste träna till
NP provet i SvB imorgon.känns dock som att
det kommer gå bra.yes!

har pratat ut lite med en kär vän idag.känns
mycket bra.tur att han tog sitt förnuft till fånga.

imorgon är det möte med rektorerna.känns
så bra att vi inte har något upplägg för vad vi
ska säga.tur att jag är proffs på improvisation!

studenten närmar sig och jag börjar bli nervös.
vet inte alls vad jag ska ha på mig.helst av allt
vill jag ha denhär, av Phoebe Philo för Chloé.

Chloé


nu börjar fortsättningen på förra veckans avsnitt
av CSI.spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback