fredagsnatt.



dagen har gått för fort.igen.jag hinner ju
aldrig med det jag vill nu för tiden!
men imon ska det pluggas.ser fram emot
detta.eller kanske inte just att göra det, utan
att få det gjort lixom.

sen kanske det blir ölpepp med trevligt
folk.imon alltså.

spelade in sång till demon igår.gick rätt bra.
fast jag blir aldrig nöjd.men nu är det bara att
mixa, mastra och skicka in!nån gång ska väl
turen vända?eller oturen?

efter mycket om och men träffade jag selma
igår oxå.det var trevligt.fick bästa födeledags-
presenten.bättre sent än aldrig!

nu ska jag gå och prata med papi för mami
är i gbg.lycka.fast jag har kommit på att jag
kanske tycker om huvudstaden mer.större
stad=fler möjligheter?ähh,har ju tid att
bestämma mig.

20193-62

jag vill åka till sh imon med.fast jag vet inte
om det är öppet.får ringa och kolla.vill ha en
ny väska.en ganska mycket mindre än den
jag köpte i stockholm.fast jag gillar den skarpt.
vill ha en kuvertväska.har bara en men den är
så pytteliten att jag blir sur.

btw.hittade en supersnygg chanelväska på
ebay.lätt mitt nästa köp.när jag har pengar.




pepsi max och en cigg, sen säger jag
god natt.



//Penny Lane.


Kommentarer
Postat av: sanna

hey bruda!
roliga bilder på din blogg, partypingla ;)
ses! /sanna


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback