tisdag är duschdag.

tränat,käkat och sen duschat i ca 1½ timma.det känns underbart.jag kan inte säga annat än att jag börjar njuta av min lediget.det enda som fattas är en massa massa pengar så man kan göra vad man vill.och vad vill jag?
*köpa upp phoebe philos kollektion
*köpa en ny gitarr
*och en flygel
*och ett lyxhus i LA
*och takvåning på manhattan
*och resa till massa kul ställen
*och bara spela,spela,spela.

jag älskar verkligen vädret vi har fått här i vårt avlånga land.och jag älskar att det är midsommar på fredag som är = öland som är = syster selma som är = partaj hela nätterna långa.blir nog bättre i år utan tjuriga och tjatiga människor som sätter "ont" eller "sjuk" i var och varannan mening.vilken flopp.haha.

nu ska jag ut och härja på lekplatsen.

20193-99



-i just want you to know who I am.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback