sista.


ja,imorgon är det sista semesterdagen på fyra veckor.fast det ska bli så grymt kul att träffa alla på jobbet igen.var alldeles för längesen.fast jag fattar inte hur jag ska komma dit.jag menar, mami kan ju inte tro att jag tänker åka tåg med 4 veckors packning.när jag och sis var på öland över midsommar så hade jag med mig två stora väskor och nu?!halleluja.

imorgon ska jag träffa min baby in crime.det var alldeles för längesen nu.och längre kommer det att bli.ett år?!omg.det här kan bara sluta på ett sätt.

alltså,jag har en teori.min mamma måste ha varit sjukt illamående när hon väntade mig.varför?svaret är salt.på senaste tiden har jag varit sugen på salt HELA TIDEN!det är helskumt.och grymt onyttigt.jag som inte ens har saltat på potatisen innan fastän alla andra i mitt hus gör det.jag ska uppsöka syster selma så jag kan få svar på mina frågor.



-start me up.


Kommentarer
Postat av: Tageadine

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback