mumien.

har ni sett mumien 2?ni vet när det kryper massa skorpioner innanför huden på en kille.okej.så ser jag ut för tillfället!jag har så himla mycket myggbett och jag håller seriöst på att klia sönder mig!det konstigaste är att jag inte fattar varifrån dom kommer.jag har ju inte varit ute och rännt på kvällarna sedan midsommar,och jag hade inte dom när jag kom hem i söndags.gahh.

idag har jag varit i värnamo och hälsat på papi och handlat.tyvärr träffade jag inte någon cool ex-es:are men jag köpte ett par läckra jeans, en väska och massa annat som behövs innan lördag.det känns bra.


jaa,det var nog allt.



-en svår och jobbig grej.




btw.lasse & hovet spelar i kalmar den 27 juli!see you there.

Kommentarer
Postat av: Anonym

just ja du brukar ju vara och jobba på öland. vad härligt! själv hänger man ju på kvantum, och det är sådär härligt. fast det funkar =)

midsommar var okej, jobbade hela helgen och hängde med de få själarna som var kvar här hemma.
ha det bra på öland! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback