midsommar.

nu är jag hemkommen från öland där det har firats midsommar för fulla muggar!jag och syster selma,helt själva i en husvagn, fixade både midsommarmat och städ.vi är nog ultimata sambor.

torsdag-kom dit,åt,stylade och sen fest på grönhag.träffade kul folk på stranden.bland annat en som senare (dvs kl5 på morgonen) visade sig vara ett ass.men skit i det.jag fick en ny tröja.

fredag-kokhett i husvagnen,loads of water och kanelbullar.ett försök till att få tag på jordgubbar,men försent.första midsommaren utan!men sillen smakade bra och jag kokade potäter för första gången!sen utgång och återigen gröndal.fick lite otippat reda på av rob att dom var där, så kvällen slutade med gött häng,bråk (inte jag),gamla bekanta,full buss,lundegård och däck.inräknat är även ett mycket kul telefonsamtal med pappan och jag blev bjuden på fika.grymt bra kväll/natt.var nära på att låsa ute selma från husvagnen kl 04.22 men tog som tur väl var mitt förnuft till fånga.

20193-100     20193-101   20193-102

lördag-jos i mängder och en intensiv längtan efter vindruvor.sov i solen halva dagen och åt på restaurang.
avslutande med en flaska vin,peppmusik och en snabb utgång.jag gillar inte fransmän som håller mina vänner ifrån mig.

söndag-sov tills mami ringde och påminnde mig om allt som skulle göras innan hemfärd.min enda fråga är: varför får man inte hälla vatten på orkideéns bladverk?!


bästa helgen på länge.åker tillbaka på lördag, men den härgången för att jobba i fyra förhoppningsvis soliga veckor.och innan dess,uppmötning med dom bästa.


-dina ögon kan krossa min värld.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hey bruden!
jag är så seg på att svara, men om sanningen ska fram så är det att jag förstörde vår dator för lite mer än en vecka sen. så jag har inte kommit ut på internet ;)
inte så många planer för sommaren faktiskt, njuta och hälsa på vänner, jobba, grilla och bada!
själv då? puss!

Postat av: Pelleanastasia

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2008-09-02 @ 13:37:01
URL: http://pelleanastasia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback