måndag/tisdag.äsch,inte vet jag.

Jag saknar att sitta på någon bänk och se människor (där ibland mina vänner) passera från någonstans till något annat.jag saknar alla hej och leenden och prat om vad som komma skall.jag saknar (faktiskt) att alltid ha något på gång, känna stressen blåsa mig i örat och morgonkoppen i oasen.jag saknar att se den där personen varje dag som gör att man får lite extra energi.han som gör så att det blir stök och pirr så fort man får en blick.en blick som bara denne kan ge.jag saknar känslan att både vilja skrika och skratta på samma gång.


Men sedan två veckor är det slut med det här.nu får man hitta nya saker som sätter piff på vardagen.

Men det ska väl gå bra?


20193-98



-still got the blues.



Kommentarer
Postat av: kina

Ja, jag hade kanonroligt - och precis som du sa, det var de bästa tvâ veckorna i mitt liv! Just nu är jag i Spanien, Salamanca för att vara exakt. Sitter pâ min skola nu där jag kommer att plugga fem veckor framöver. Tufft med 6 timmars skola varje dag, men jag lär mig ju lite i alla fall =) Vad ska du ta dig för nu dâ, nâgra planer för framtiden?

2006-06-20 @ 11:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback